poniedziałek, 13 października 2014

Witam

Witajcie kochani!
Od lat zajmuję się pisaniem, lecz nigdy nie mogłam przełamać się i stworzyć jakiegoś bloga. Miałam pełno pomysłów, ale myślałam sobie - a może ten? nie, nie, przecież nie chcę tworzyć takiego samego opowiadania jak tysiąc innych. I tak za każdym razem. Pragnęłam stworzyć coś oryginalnego, nietypowego
i jak dotąd nie pisanego. A więc wpadłam na pomysł. Mój pobyt w Turcji nauczył mnie wiele o tym kraju, jego mieszkańcach i religii. W dodatku koleguję się z osobą pochodzącą też z kraju arabskiego (chociaż nie z Turcji), który opowiedział mi wiele o tradycjach międzynarodowo-arabskich. Po tych latach stwierdziłam - Czemu nie? Kiedy byłam młodsza pisałam też takiego bloga (nazywał się /delegation - linka nie podam, ponieważ nie radzę zaglądać), lecz wtedy zbytnio nie przybierałam uwagi do stylu, który pisałam. Wydojrzałam do tego wyznania i stwierdziłam, że bloga wznowię. Będzie prawie taki sam, lecz trochę zmienię jego historię, bohaterów i inne. Mam nadzieję, że będzie Wam się miło czytało!
Pozwólcie mi teraz przejść do bohaterów.



Anna Walczak - 19-sto latka pochodząca z Polski. Jest córką bogatego i popularnego w swoim kraju biznesmena. Od dziecka żyje na walizkach, ponieważ jej ojciec co rusz zmienia siedzibę pracy. Jej pasją jest muzyka, sztuka i podróżowanie. Pragnie związać przyszłość z tym, co dla niej najważniejsze. Podczas pobytu w Turcji poznaje intrygującego Ahmeda.


Ahmed Jawhad Malik - 20-sto letni Turek z krwi i kości. Wyznaje islam. Interesują go tatuaże i motocykle. Mieszka w Istanbule (czy Stambuł, jak kto woli) po stronie azjatyckiej. Jest typowym bad boy'em. Nie przepada za obowiązkami, nauką czy rodziną. Gdy spotyka Annę, totalnie zawraca mu w głowie. Dla niej chciałby się zmienić.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz